Ένα νέο, ανανεωμένο facebook παρουσίασε χθες στην Καλιφόρνια ο ιδρυτής της εταιρείας Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν την αρχική σελίδα, στην οποία ο χρήστης βλέπει ό,τι ανεβάζουν οι «φίλοι» του και οι «σελίδες» εταιρειών, οργανισμών κλπ της αρεσκείας του.
Στον σημερινό σχεδιασμό, η αρχική σελίδα έχει τρεις στήλες. Στο καινούργιο ντιζάιν, έχει δύο στήλες και μοιάζει περισσότερο με την οθόνη που βλέπει ο χρήστης στο κινητό του τηλέφωνο και στις ταμπλέτες.
Ο κύριος λόγος για την επανασχεδίαση, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, είναι να γίνει πιο...
«φιλική στο μάτι» η αρχική σελίδα και «λιγότερο ακατάστατη».
«Σκοπός μας είναι να βλέπει ο χρήστης λιγότερες πληροφορίες στην αρχική του σελίδα ώστε να μην χάνει αυτά που θεωρεί ο ίδιος σημαντικά», εξηγεί στο BBC ο Κρις Στρούχαρ, επικεφαλής της ομάδας που ευθύνεται για το νέο ντιζάιν.
Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που επισημαίνουν ότι με αυτό τον τρόπο, φαίνονται καλύτερα οι διαφημίσεις που ανεβαίνουν αυτόματα στη σελίδα του κάθε χρήστη, όπως τις έχουν ορίσει οι αλγόριθμοι του facebook, αλλά οι υπεύθυνοι του νέου «look» επιμένουν ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός τους.
Στο νέο ντιζάιν, εκτός από την αρχική σελίδα, ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει επίσης, μία σελίδα με συγκεντρωμένες όλες τις αναρτήσεις που έχουν σχέση με μουσική, μία σελίδα με τις αναρτήσεις όλων των φίλων του και μία τρίτη σελίδα με οργανισμούς και πρόσωπα στα οποία έχει «συνδρομή».
Το νέο σχέδιο του δημοφιλέστερου site κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη αρχίσει να εμφανίζεται σε αρκετούς χρήστες και σταδιακά θα αντικαταστήσει σε όλους την σημερινή αρχική σελίδα.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν την αρχική σελίδα, στην οποία ο χρήστης βλέπει ό,τι ανεβάζουν οι «φίλοι» του και οι «σελίδες» εταιρειών, οργανισμών κλπ της αρεσκείας του.
Στον σημερινό σχεδιασμό, η αρχική σελίδα έχει τρεις στήλες. Στο καινούργιο ντιζάιν, έχει δύο στήλες και μοιάζει περισσότερο με την οθόνη που βλέπει ο χρήστης στο κινητό του τηλέφωνο και στις ταμπλέτες.
Ο κύριος λόγος για την επανασχεδίαση, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, είναι να γίνει πιο...
«φιλική στο μάτι» η αρχική σελίδα και «λιγότερο ακατάστατη».
«Σκοπός μας είναι να βλέπει ο χρήστης λιγότερες πληροφορίες στην αρχική του σελίδα ώστε να μην χάνει αυτά που θεωρεί ο ίδιος σημαντικά», εξηγεί στο BBC ο Κρις Στρούχαρ, επικεφαλής της ομάδας που ευθύνεται για το νέο ντιζάιν.
Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που επισημαίνουν ότι με αυτό τον τρόπο, φαίνονται καλύτερα οι διαφημίσεις που ανεβαίνουν αυτόματα στη σελίδα του κάθε χρήστη, όπως τις έχουν ορίσει οι αλγόριθμοι του facebook, αλλά οι υπεύθυνοι του νέου «look» επιμένουν ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός τους.
Στο νέο ντιζάιν, εκτός από την αρχική σελίδα, ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει επίσης, μία σελίδα με συγκεντρωμένες όλες τις αναρτήσεις που έχουν σχέση με μουσική, μία σελίδα με τις αναρτήσεις όλων των φίλων του και μία τρίτη σελίδα με οργανισμούς και πρόσωπα στα οποία έχει «συνδρομή».
Το νέο σχέδιο του δημοφιλέστερου site κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη αρχίσει να εμφανίζεται σε αρκετούς χρήστες και σταδιακά θα αντικαταστήσει σε όλους την σημερινή αρχική σελίδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου