2009/01/11

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ

Και καθώς ήδη είχα ξεκινήσει και έγραφα για κάποιο θέμα που αφορά όλους εμάς τους φίλους του ιντερνετ που κατοικούμε στο έλος Λακωνίας.. Ξαφνικά ο ήχος από ένα μηχανάκι που ακουγόταν εκκωφαντικά έξω στον δρόμο, μπροστά απ το σπίτι μου με έκανε να βγω έξω..

Άκουσα ήδη και την Μητέρα μου που μου φώναζε.. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιο αυτοκίνητο η μηχανάκι βγαίνει εκτός δρόμου μιας και είμαστε πάνω σε στροφή.. Ο οδηγός ένας μεσήλικας κύριος γύρω στα 58 ήταν σχεδόν στην μέση του δρόμου χωρίς να μπορεί να σηκωθεί μιας και από ότι κατάλαβα είχε σπάσει το πόδι του. Η μητέρα μου στην άκρη της στροφής ώστε να μην πέσει και κάποιος άλλος πάνω μας. Και εγώ να φέρω το αυτοκίνητο για να μπορέσω να τον βάλω μέσα να τον μεταφέρω στο κέντρο υγείας..

Θα αναρωτιέστε γιατί γράφω ξαφνικά αυτό το θέμα και μάλιστα το κάνω ανάρτηση ..

ΜΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ..

Αυτός είναι απλά ο πρόλογος ώστε να μπορέσετε να καταλάβετε όσοι διαβάσετε..

Το θέμα είναι Αγαπητοί μου. Πως πέρασαν 10 αυτοκίνητα αυτά τα 15 λεπτά μέχρι να τον βάλω στο αυτοκίνητο. Δεν σταμάτησε κανείς να κατεβεί να βοηθήσει, έκοβαν ταχύτητα περνώντας από δίπλα σιγά σιγά μόνο για να δουν πίσω απ τα τζάμια..

Αντιθέτως το μόνο αυτοκίνητο που σταμάτησε ήταν 2 Αλβανών οι οποίοι με βοήθησαν να τον βάλω στο αυτοκίνητο..

Αυτό περισσότερο σε απάντηση προς τον εαυτό μου που λίγες μέρες πριν έκανα ανάρτηση το βίντεο με το παραποιημένο στιχουργικά καλημέρα Ελλάδα που μας είπαν πως προσβάλει φοβερά την Ελλάδα και πραγματικά μας προσβάλει και το καταδικάζουμε.. Όμως ορισμένα θα πρέπει να ακούγονται και ας μην ηχούν ωραία στα αυτιά κάποιων..

2 σχόλια:

  1. Φίλε Νίκο, δεν θα γράψω για την πράξη σου να βοηθήσεις ένα συνάνθρωπό μας, που είχε την ανάγκη μας και μάλιστα έξω από το σπίτι σου, γιατί αυτά δεν σου αρέσουν.
    Η πράξη όμως αυτή είναι ένα επαινετό γεγονός, όπως αντίθετα, μη επαινετό γεγονός, είναι η αδιαφορία που επέδειξαν οι διερχόμενοι στον δρόμο περαστικοί οδηγοί, που δεν έδειξαν καμμιά ευαισθησία να βοηθήσουν και αυτοί ένα συνάνθρωπό μας.
    Μπράβο στους 2 ανώνυμους Αλβανούς, που έδειξαν ανθρωπιά και σε βοήθησαν να τον βάλεις στο αμάξι σου για να τον πας στο κέντρο υγείας.
    Θέλω να τονίσω ότι η συμπόνοια και η βοήθεια μεταξύ των ανθρώπων, δεν έχει να κάνει με εθνικότητες, φυλές και θρησκείες και άσχετα αν πολλές φορές καταφερόμαστε κατά των αλλοδαπών μεταναστών για πράξεις βίας από μέρους τους, σαν πραγματικοί Έλληνες, με την υπερηφάνεια και την λεβεντιά που διαθέτουμε για την Ελληνική καταγωγή μας, δεν δυσκολευόμαστε καθόλου να συγχαρούμε τους 2 Αλβανούς και να εκφράσουμε την λύπη μας για την συμπεριφορά και την αδιαφορία που επέδειξαν οι συμπατριώτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε ξέχασες να γράψεις πως με την ανάρτηση αυτή ντροπιάζω τους συμπατριώτες μου όπως εσύ ανέφερες, Μάλλον θα ακουγόταν πολύ καλύτερα αν έγραφα οι αγαπημένοι μου συμπολίτες περνούσαν αλλά δεν μπόρεσαν να βοηθήσουν.. Σταμάτησαν μόνο 2 καργιοληδες, αλήτες, βρομιάρηδες Αλβανοί και με βοήθησαν και βάλαμε τον γεράκο στο αυτοκίνητο..
    Ναι τώρα που το βλέπω αν έγραφα έτσι τώρα θα γελούσαμε με την εξυπνάδα μας..
    Παρακαλώ να γράφουμε μόνο σχόλια τα οποία πιστεύουμε..
    Εγώ έγραψα απλά τι έγινε και ναι μου έκανε εντύπωση ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ γιατί να μην το αναφέρω.. Και ο πατριωτισμός του καθενός φαίνεται αλλού.. Κουλ λίγο δεν κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι ο πατριώτης της χρονιάς.
    Εγώ έχω αποδείξει αν αγαπάω την περιοχή μου, τους συχωριανούς μου και την Ελλάδα, η απόδειξη είναι η ύπαρξη αυτής της σελίδας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....