2009/01/25

Ο τουρκαλάς σκΑΤΙΛΑΣ τώρα υποστηρίζει πως ήταν απλά ένα σενάριο ταινίας του

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΓΑ......(μπιπ) ΠΑΛΙΟΠ.....(μπιπ) «Το λάθος μου ήταν ότι έδωσα συνέχεια στο θέμα, δίχως να αποκαλύψω από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για σενάριο ταινίας και όχι πραγματικότητα» δηλώνει ο Τούρκος ηθοποιός Ατίλα Ολγκάτς, ο οποίος προκάλεσε αναστάτωση με δήλωσή του που έκανε πριν από μερικές μέρες σε τηλεοπτική εκπομπή στην Τουρκία. Ο ηθοποιός είπε ότι κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974 και ενώ υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία, είχε σκοτώσει δέκα άτομα, με πρώτο έναν δεκαεννιάχρονο αιχμάλωτο στρατιώτη.

Σε αποκλειστικές του δηλώσεις που δημοσιεύονται στην τουρκική εφημερίδα Hurriyet, ο Ολγκάτς ζητά συγνώμη επειδή χρησιμοποίησε τα ΜΜΕ για την προβολή του σεναρίου που όπως λέει έχει γράψει ο ίδιος.

«Εδώ και τριάντα χρόνια είχα στο νου μου την ιστορία αυτή», λέει ο Τούρκος ηθοποιός και συνεχίζει: «Ήθελα να γυρίσω μια ταινία όπως ο στρατιώτης Ράιαν και εργαζόμουν εδώ και πολύ καιρό πάνω σε αυτό. Ανέφερα κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής εκπομπής το σενάριο αυτό. Ήμουν περίεργος να δω ποιες θα είναι οι αντιδράσεις. Σκοπός μου ήταν να προκαλέσω σοκ».

Ο ηθοποιός αναφέρει «γνώριζα ότι θα υπάρξει σοκ, αλλά δεν περίμενα τόσες αντιδράσεις και είδα ότι το γύρισμα του σεναρίου αυτού, δεν θα είναι καλό». Ο Ολγκάτς αναφέρεται και στα περί εγκλήματος πολέμου που έχουν γραφτεί και στον τουρκικό τύπο σχετικά με τη δήλωσή του αυτή. Τονίζει χαρακτηριστικά: «Αναφέρεται ότι έχω διαπράξει έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και ότι ανοίγει για μένα ο δρόμος για τα δικαστήρια. Ας γίνει προσφυγή στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Αυτό θα με χαροποιήσει, διότι θα αποκαλυφθεί ότι δεν πρόκειται για πραγματικό περιστατικό. Κανένας Τούρκος στρατιώτης που έχει πάει στην περιοχή αυτή δεν έχει συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο σε κανέναν ελληνοκύπριο, ειδικά αιχμάλωτο. Εγώ δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο και ούτε το πιστεύω. Το μόνο μου λάθος ήταν ανέφερα το σενάριο όχι στο σύνολό του, αλλά με τον τρόπο αυτό, χρησιμοποιώντας και την ηθοποιία μου». Ο Ολγκάτς, την περασμένη Πέμπτη είχε υποστηρίξει ότι σκότωσε δέκα άτομα το 1974. Μετά τις αντιδράσεις όμως που υπήρξαν, εξέδωσε ανακοίνωση τονίζοντας ότι πρόκειται για σενάριο, το οποίο σύντομα θα σκηνοθετηθεί.

Το Σαββατοκύριακο, ο τουρκικός τύπος έγραψε ότι ο Ολγκάτς το 1974 ήταν μεν ως στρατιώτης στην Κύπρο, αλλά ότι δεν ήταν μάχιμος και δεν έπιασε στα χέρια του όπλο.

1 σχόλιο:

  1. και βεβαιως η ελληνικη πλευρα θα αφησει ανεκμεταλλευτο το εν λογω γεγονος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....