Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ

Και καθώς ήδη είχα ξεκινήσει και έγραφα για κάποιο θέμα που αφορά όλους εμάς τους φίλους του ιντερνετ που κατοικούμε στο έλος Λακωνίας.. Ξαφνικά ο ήχος από ένα μηχανάκι που ακουγόταν εκκωφαντικά έξω στον δρόμο, μπροστά απ το σπίτι μου με έκανε να βγω έξω..

Άκουσα ήδη και την Μητέρα μου που μου φώναζε.. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιο αυτοκίνητο η μηχανάκι βγαίνει εκτός δρόμου μιας και είμαστε πάνω σε στροφή.. Ο οδηγός ένας μεσήλικας κύριος γύρω στα 58 ήταν σχεδόν στην μέση του δρόμου χωρίς να μπορεί να σηκωθεί μιας και από ότι κατάλαβα είχε σπάσει το πόδι του. Η μητέρα μου στην άκρη της στροφής ώστε να μην πέσει και κάποιος άλλος πάνω μας. Και εγώ να φέρω το αυτοκίνητο για να μπορέσω να τον βάλω μέσα να τον μεταφέρω στο κέντρο υγείας..

Θα αναρωτιέστε γιατί γράφω ξαφνικά αυτό το θέμα και μάλιστα το κάνω ανάρτηση ..

ΜΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ..

Αυτός είναι απλά ο πρόλογος ώστε να μπορέσετε να καταλάβετε όσοι διαβάσετε..

Το θέμα είναι Αγαπητοί μου. Πως πέρασαν 10 αυτοκίνητα αυτά τα 15 λεπτά μέχρι να τον βάλω στο αυτοκίνητο. Δεν σταμάτησε κανείς να κατεβεί να βοηθήσει, έκοβαν ταχύτητα περνώντας από δίπλα σιγά σιγά μόνο για να δουν πίσω απ τα τζάμια..

Αντιθέτως το μόνο αυτοκίνητο που σταμάτησε ήταν 2 Αλβανών οι οποίοι με βοήθησαν να τον βάλω στο αυτοκίνητο..

Αυτό περισσότερο σε απάντηση προς τον εαυτό μου που λίγες μέρες πριν έκανα ανάρτηση το βίντεο με το παραποιημένο στιχουργικά καλημέρα Ελλάδα που μας είπαν πως προσβάλει φοβερά την Ελλάδα και πραγματικά μας προσβάλει και το καταδικάζουμε.. Όμως ορισμένα θα πρέπει να ακούγονται και ας μην ηχούν ωραία στα αυτιά κάποιων..

AddThis

| More

...

Related Posts with Thumbnails

.....