2019/03/27

Κυπαρίσσια στο βάθος


Πόσο μου αρέσει να κοιτάζω από το πίσω παραθύρι μου.Σκέφτομαι πως όλα μου τα χρόνια έως τώρα τα πέρασα εδώ,σε αυτό το σημείο.Νιώθω πολύ τυχερός.(Ε και λιγάκι άτυχος γιατί πάντα ονειρευόμουνα να δω όλο τον κόσμο) Εκείνη την χειμωνιάτικη μέρα άνοιξα το παράθυρο και ακούμπησα με τους αγκώνες στο περβάζι αφήνοντας τον παγωμένο αέρα που ερχόταν από τον χιονισμένο Πάρνωνα να εισβάλει στα ρουθούνια μου.Έπειτα βλέποντας τα σύννεφα για ακόμη μια φορά να τρέχουν τρελά,φύσηξα ψηλά τον καπνό από εκείνη την τελευταία τζούρα. Είπα καληνύχτα στον πατέρα μου που κοιμάται κάτω από εκείνα τα κυπαρίσσια στο βάθος και έκλεισα το παντζούρι.. Φύλαξα όμως την στιγμή κι ας ήταν μια απλή στιγμή μέσα στον χρόνο.
© Νίκος Ταμβακολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....