2015/03/03

Άραγε τι όψη έχει ο παράδεισος? ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

#lakonia                                                                                                                                                                           Περιοχή Λίμνη Βιβάρι Νότια Λακωνία
Πιστεύουμε πολύ, λίγο η καθόλου.. όλοι κάποια στιγμή έχουμε αναρωτηθεί για αυτό..Άραγε τι όψη έχει ο παράδεισος?
Εγώ έχω γνώμη μονάχα για τον επίγειο..Σταμάτησα κάπου πίσω στον χρόνο να αναρωτιέμαι για το μετά..
Λίγες μέρες πριν...
Βράδυ Σαββάτου..
Τελευταία μέρα του Φλεβάρη του 2015..
Και στο προσωπικό μου ιστολόγιο θα ανεβάσω φωτογραφίες εκείνης της μέρας..
Θα σας δείξω τι σημαίνει ομορφιά για εμένα..
Από έναν επίγειο παράδεισο....από μια αγαπημένη τοποθεσία.
Λίγο πριν νυχτώσει είδα...

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ

 ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ

 ΕΙΔΑ ΤΟΣΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ



 ΨΙΛΟΛΙΓΝΑ ΦΤΕΡΑ ''ΓΑΡΓΑΛΑΝΕ'' ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ...ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΡΕΧΟΥΝ... ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ
 DEAD MAGICAL LOVE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....