2010/02/08

ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΚΑΤΟ-ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑΥΡΟΥΣ

Εκατοντάδες ματωμένα κορμιά κείτονται στο έδαφος, στην Πόλη του Μεξικού. Φέρουν όλα τους από ένα ή περισσότερα banderilla- τα ειδικά πλουμιστά βέλη που μπήγουν οι ταυρομάχοι στον λαιμό ή στις ωμοπλάτες του ταύρου μέσα στην αρένα. Όπως θα καταλάβατε, τα σώματα ανήκουν σε ακτιβιστές που διαμαρτύρονται για τη βαναυσότητα αυτού του «σπορ». Στην Πόλη του Μεξικού, εδρεύει η μεγαλύτερη αρένα ταυρομαχιών παγκοσμίως, η Ρlaza de Τoros, χωρητικότητας 45.000

ατόμων. Η Ρlaza Εra de los Μartines στην Κάθερες της Ισπανίας είναι πολύ πιο ταπεινή, χωράει μόλις 5.000

θεατές. Ωστόσο εκεί το Σάββατο, ένας 16χρονος ματαντόρ, ο Χάιρο Μιγκέλ, μέσα σε δυόμισι ώρες σκότωσε έξι ταύρους!-«άθλος», λέει (ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΧΑΙΡΟ ΜΙΓΚΕΛ ΓΑΜ..ΣΑΙ), εξαιρετικά σπάνιος για την ηλικία του, και γι΄ αυτό τού δώσανε σαν τρόπαιο τα αυτιά του ενός(ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔ... ΤΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ,ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΠΑΘΙΑ). Ο μπαμπάς του έκλαιγε, η μαμά του, ανήσυχη, κάπνιζε ασταμάτητα. Θα προτιμούσε, λέει, να ασχολείται με κάτι άλλο ο γιος της- «ποδόσφαιρο, κομπιούτερ, οτιδήποτε...». Αμήν, που θα έλεγαν... και οι ταύροι.

2 σχόλια:

  1. Για αυτον που εστειλε τα μηνυματα..

    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Μεσσήνιε που είσαι τόσο επιθετικός..
    Το γεγονός ότι εγώ δεν συμφωνώ με την βαναυσότητα και την κακοποίηση των ζώων, για πες μου τι σχέση έχει με την χορτοφαγία?
    Δηλαδή πρέπει να είμαι και χορτοφάγος? Πάνε πακέτο αυτά τα δυο?
    Κάποιος άλλος είναι ο υποκριτής εδώ…
    Άλλωστε αν ανατρέξεις πίσω σε δημοσιεύσεις που έχω ανεβάσει , είναι γεμάτο με αναρτήσεις που είναι κατά όλων αυτών που κακοποιούν κάθε ύπαρξη ζωής..
    Μέχρι και βίντεο έχω φτιάξει και έχω ανεβάσει στο you tube κατά αυτών των ενεργειών.. Υποστηρίζω τα πιστεύω μου..
    Εσύ τι ακριβώς έχεις κάνει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....