2014/11/17

Μια Κυριακάτικη βόλτα στο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής στον Αγιο Ανδρέα Λακωνίας

Έλος Λακωνίας   Κυριακή 16/11/2014 

Ήταν λίγο μετά το μεσημεριανό φαγητό όταν έτσι ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό..
Ναι θα πήγαινα μια βόλτα σε ένα πραγματικά πολύ ωραίο μέρος, όχι πολύ μακριά από το Έλος..
Ο ουρανός γεμάτος με σύννεφα σε μουντούς χρωματισμούς και εγώ αφήνω το κάμπο του Έλους
και ανηφορίζω προς το Βλαχιώτη... Δέν περνά πολύ ώρα που στον καθρέφτη του αυτοκινήτου
βλέπω τα τελευταιά σπίτια του να απομακρύνονται, μιας και προορισμός μου είναι ο Αγιος Ανδρέας Λακωνίας..Αφού περνώ μέσα απο τεράστιους σε έκταση ελαιώνες φτάνω στο γραφικό μικρό χωριουδάκι.. Αφήνω την άσφαλτο και ο χωματόδρομος θα με οδηγήσει στον τελικό προορισμό μου σε λίγα χιλιόμετρα, στο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής..
Απίστευτη η ομορφιά, και μια ηρεμία που σου γαληνέυει την ψυχή.. Το εκκλησάκι ψηλά σκαρφαλωμένο στα βράχια, και από κάτω χαράδρα(το μαριόρεμα)..
Πήγα στην άκρη φώναξα και άκουγα την φωνή μου σαν να πηγαίνει στα έγκατα της Γής απ τον αντίλαλο..
Ανάψαμε ένα κεράκι, καθίσαμε έξω να χαρούμε για αρκετή ώρα αυτά τα χρώματα και τις εικόνες και μετά τραβήξαμε για τον δρόμο της επιστροφής, με το μυαλό μας να έχει κολλήσει πίσω εκεί..στο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής..
Εκτός απ το φασκόμηλο και τα κούμαρα που πήραμε για εμάς, για εσάς έχουμε εικόνες ώστε να μεταφερθείτε έστω και νοερά εκεί..όσοι μπορέσετε να το επισκεφθείτε..
Έλος      22:40 mm












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....