2009/12/23

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΣΤΗΝ F1 ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Mercedes GP


Η συμφωνία του Μίκαελ Σουμάχερ με την Mercedes GP ανακοινώθηκε και επίσημα την Τετάρτη (23/12), με τον γερμανό να κάνει τις πρώτες του δηλώσεις ενόψει της μεγάλης επιστροφής του στην F1 τη σεζόν 2010...



..."Με την Mercedes Benz ως ισχυρό συνεργάτη, ο στόχος μας δεν μπορεί να είναι άλλος από το να παλέψουμε για το πρωτάθλημα" - Μίκαελ Σουμάχερ

Το εντυπωσιακό είναι ότι οι δύο πλευρές υπέγραψαν τελικά τριετές "σπαστό" συμβόλαιο και όχι μονοετές, όπως είχε διαρρεύσει στον Τύπο μία ημέρα πριν.

"Το κίνητρό μου πιστεύω είναι αρκετά ξεκάθαρο", τόνισε ο Σουμάχερ στο πλαίσιο της παρουσίασής του. "Οταν δέχτηκα το τηλεφώνημα από τον Ρος (Μπρον) στο τέλος του Νοεμβρίου σχετικά με την πιθανότητα να επιστρέψω στους αγώνες, με την Mercedes να εμπλέκεται στην υπόθεση, ένιωσα υπέροχα.

"Ποτέ δεν άφησα τα σιρκουί. Απλά με είχε κουράσει η F1 στο τέλος του 2006, αλλά μετά από τρία χρόνια απουσίας, νιώθω ξανά γεμάτος ενέργεια. 'Επαιξα' λίγο στις μοτοσικλέτες, αλλά τώρα αισθάνομαι έτοιμος για σοβαρά πράγματα".

Παρότι θα είναι ο γηραιότερος οδηγός του grid στα 41 του χρόνια, ο Σουμάχερ δεν γυρίζει στην αγωνιστική δράση απλά για να το διασκεδάσει, αλλά θέλει να προσθέσει κι άλλες νίκες και τίτλους στο πλούσιο ενεργητικό του.

"Η ομάδα κέρδισε και τα δύο πρωταθλήματα φέτος", σημείωσε. "Με την Mercedes Benz ως ισχυρό συνεργάτη, ο στόχος μας δεν μπορεί να είναι άλλος από το να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Υπάρχει έντονος ανταγωνισμός όπως έχουμε δει, αλλά είμαι ενθουσιασμένος που γυρίζω αυτή τη σεζόν".

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε, ακόμα, ότι ο αυχένας του είναι 100% έτοιμος μετά τον τραυματισμό που είχε πέρυσι. Επιπλέον υποστήριξε πως η ακύρωση του comeback που επρόκειτο να κάνει το περιασμένο καλοκαίρι με την Ferrari, τρέχοντας αντί του Μάσα, στην ουσία αποτέλεσε ένα ακόμα κίνητρο για να πει τώρα το μεγάλο ναι στην πρόταση της Mercedes.

"Μέχρι πρόσφατα ήμουν απολύτως βέβαιος ότι η καριέρα μου ως οδηγός αγώνων είχε ολοκληρωθεί με την Ferrari", έγραψε ο Σουμάχερ στην προσωπική του ιστοσελίδα.

"Αλλά καμιά φορά τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα και αναπάντεχα. Ξαφνικά οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ίδιες πια. Και για να πω την αλήθεια, η αποτυχημένη προσπάθεια επιστροφής το περασμένο καλοκαίρι, μου έδωσε έναν λόγο να ξανασκεφτώ την κατάστασή μου.

"Ξαφνιάστηκα και εγώ ο ίδιος με το πόσο γρήγορα και δυνατά δεσμεύτηκα ξανά σε αυτή την υπόθεση. Προφανώς οι μπαταρίες μου γέμισαν εντελώς κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών".

Τέλος ο Σούμι δεν παρέλειψε να εκφράσει τη λύπη του για την αποχώρησή του από την Ferrari, στην οποία εργαζόταν σε ρόλο ειδικού συμβούλου, μετά την απόσυρσή του από τους αγώνες στο τέλος του 2006.

"Η Ferrari και εγώ δουλεύαμε μαζί για 14 χρόνια και έχω βιώσει πολλές σπουδαίες στιγμές με την ομάδα σε αυτή την περίοδο. Το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου ως οδηγός F1 είναι κόκκινο και υπήρχε συμπάθεια και αίσθημα πίστης προς αυτούς τους ανθρώπους. Η συμπάθεια θα παραμείνει, αν και οι ομάδες μας θα είναι ανταγωνίστριες μέσα στην πίστα.

"Είχα μια ειδική σχέση με την Ferrari και δεν θα γυρνούσα με κάποια από τις παλιές ομάδες. Οι παράγοντες Ρος Μπρον και Mercedes Benz έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην απόφασή μου".

http://www.sport.gr

1 σχόλιο:

  1. Είμαστε ένα νέο blog ανοιχτό προς όλους τους blogger ευχόμαστε και ελπίζουμε και στην δική σας στήριξη και είμαστε πάντα στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε.
    Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων

    www.ksipnistere.blogspot.com
    email : ksipnistere1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....