2008/12/17

Καλησπέρα φίλε andre_akos Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι έχει να κάνει με την προβολή των προβλημάτων της περιοχής μας.. ΑΛΛΑ… Εδώ και ενάμιση περίπου μήνα που έχεις μπει σαν συγγραφέας σε αυτήν εδώ την σελίδα αυτή η παρατήρηση σου είναι και η ΠΡΩΤΗ σου ανάρτηση.. Θα μπορούσες κάλλιστα καθώς υπάρχει απόλυτη ελευθέρια στην σελίδα να γράψεις για οποιοδήποτε πρόβλημα της περιοχής θέλεις,(πάντα χωρίς να προσβάλεις κάποιον, μιας και μόνο το δικό μου ονοματεπώνυμο είναι ορατό,αλλα ουτε αυτον τον σκοπό εχουμε εδώ).. Επίσης θα ήθελα να τονίσω πως εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος, η εργασία μου είναι άλλη.. Παρόλα αυτά όσες φορές κι αν πλησίασα κάποιους ανθρώπους του χωριού μας (Ελος) αλλά και γενικότερα της περιοχής για να προβάλουμε κάποια εκδήλωση η κάποιο άλλο θέμα υπήρξε παντελής αδιαφορία.. Οπότε δεν νομίζω να χρειάζεται να σχολιάσω κάτι άλλο.. Τέλος να τονίσω πως η αναμετάδοση και ο σχολιασμός θεμάτων της επικαιρότητας δεν είναι για όλους αδιάφορος.. Αυτό δείχνει άλλωστε και η επισκεψημοτητα στην σελίδα τον τελευταίο μήνα.. Παρόλα αυτά να θυμίσω ότι η πρώτη μου ανάρτηση όταν δημιούργησα το blog ήταν η πολύ καυστική επιστολή μου προς τον ΟΤΕ για την αδιαφορία του να έχει μονο το Ελος χωρίς γρήγορο internet , πιστέψτε με πως ακόμη και σήμερα που γράφουμε αυτά εδώ αν δεν είχε γίνει κάτι τέτοιο… ADSL δεν θα είχαμε δει.. ΝΙΚΟΣ ΤΑΜΒΑΚΟΛΟΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AddThis

| More
Subscribe

...

Related Posts with Thumbnails

.....